Schrijfpakket Write for Rights 2022

Ook in 2022 sturen we samen van over de hele wereld miljoenen brieven aan machthebbers. Om de druk op te voeren, zodat zij onrecht aanpakken. Ook sturen we kaarten naar slachtoffers, om hen moed in te spreken. Lockdown of geen lockdown, Amnesty International zorgt ervoor dat iedereen een brief tegen onrecht kan schrijven.

Woon je in Veenendaal? Dan kun je bij Amnesty Veenendaal een thuisschrijfpakket aanvragen voor Write for Rights 2022.

Vrijwilligers van de werkgroep Veenendaal zorgen ervoor dat je het schrijfpakket in je brievenbus ontvangt. Je hoeft de brieven die je geschreven hebt niet zelf te versturen, maar kunt ze tussen 1 en 31 december 2022 in de cultuurfabriek inleveren in onze Amnesty brievenbus.

Ook een pakketje ontvangen? Vraag het nu aan:

Amnesty International verwerkt persoonsgegevens en andere data in overeenstemming met de geldende wetgeving. Wij vinden je privacy erg belangrijk en gaan zorgvuldig met je persoonsgegevens om.